TaxReminder

Τι είναι το TaxReminder και πως λειτουργεί;

Είναι η ΑΥΤΟΜΑΤΗ αποστολή email, δύο φορές τον μήνα υπενθυμίζοντας τις υποχρεώσεις σας απέναντι στην ΑΑΔΕ και τον ΕΦΚΑ.

Στόχος της εφαρμογής μας, όσον αφορά τους λογιστές είναι να τους επιτραπεί να έχουν με το μικρότερο δυνατό κόστος, περισσότερο ποιοτικό χρόνο για μελέτη αλλά και διασκέδαση, χωρίς το άγχος της υποχρέωσης αποστολής των μηνιαίων οφειλών , των τελών κυκλοφορίας, των ειδοποιητηρίων ΕΦΚΑ μη μισθωτών και των κληρώσεων της ΑΑΔΕ, στους πελάτες τους. Σε όλα τα προηγούμενα θα πρέπει να προσθέσουμε και την δυνατότητα που παρέχουμε σε κάθε χρήστη άρα και στους πελάτες των λογιστών να μπορούν να κατεβάσουν σε μορφή PDF τα περισσότερα από τα φορολογικά έντυπα που συνήθως ζητούν από τους λογιστές για τράπεζες κτλ.

Όσον αφορά τους υπόλοιπους επαγγελματίες και τους ιδιώτες στόχος μας είναι να μην υπάρξει ξανά πρόστιμο εκπρόθεσμης πληρωμής και το άγχος που αυτό επιφέρει αλλά και από την άλλη να υπάρχει η καλύτερη δυνατή ενημέρωση όλων των παραπάνω για την βέλτιστη οργάνωση των οικονομικών τους.

 

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

Με 4 απλά βήματα μπορείτε να έχετε την άμεση, έγκυρη αλλά προπαντός αυτοματοποιημένη πληροφόρηση των οφειλών σας σε εφορία και ΕΦΚΑ για τους Μη Μισθωτούς (αρχικά), αλλά και να έχετε πάντοτε μαζί σας μέσω του κινητού σας τηλεφώνου τα περισσότερα έντυπα που έχετε υποβάλλει στην εφορία σε μορφή PDF.

ΒΗΜΑ 1ο

Επιλέξτε από τα 4 πακέτα μας αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες σας κάνοντας εγγραφή στην υπηρεσία μας, συμπληρώνοντας τα απαραίτητα στοιχεία.
 Στην περίπτωση του ατομικού πακέτου χρησιμοποιούμε το ΑΦΜ ως όνομα χρήστη (username), για να μπορέσουμε να κάνουμε ταυτοποίηση με τους κωδικούς της ΑΑΔΕ.

ΒΗΜΑ 2ο

Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής, με κάρτα ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, και ενεργοποιήστε τον λογαριασμό σας.
 Στην περίπτωση που επιλέξετε κατάθεση σε τράπεζα, η ενεργοποίηση του λογαριασμού σας θα γίνει το αργότερο σε 3 εργάσιμες μέρες από την πληρωμή.

ΒΗΜΑ 3ο

Μετά την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας, κάνετε είσοδο (login) στην εφαρμογή μας (με το username και τον κωδικό που δημιουργήσατε κατά την εγγραφή). Στη συνέχεια καταχωρείτε τους κωδικούς σας, καταρχήν της ΑΑΔΕ, του ΕΦΚΑ Μισθωτών (πρώην ΙΚΑ) εάν έχετε, το mail ή τα mails όπου θέλετε να έρχονται οι ειδοποιήσεις και τέλος τον ΑΜΚΑ σας για να μπορείτε να παίρνετε ειδοποιήσεις και για τον ΕΦΚΑ (μη μισθωτών)
Οι λογιστές μπορούν να καταχωρίσουν τα στοιχεία των πελατών ανεβάζοντας (upload) ένα αρχείο excel, υπόδειγμα του οποίου υπάρχει στην εφαρμογή μας.
 Χρησιμοποιούμε το ΑΦΜ των πελατών ως όνομα χρήστη (username), για να μπορέσουμε να κάνουμε ταυτοποίηση με τους κωδικούς της ΑΑΔΕ.

ΒΗΜΑ 4ο

Συγχαρητήρια, από εδώ και στο εξής θα δέχεστε κάθε μήνα αυτοματοποιημένη ειδοποίηση για το τι έχετε να πληρώσετε προς εφορία και τον ΕΦΚΑ εσείς και οι πελάτες σας. Τόσο απλά.

Τέλος μπορείτε να ρυθμίσετε στα mail που θα στέλνετε το κείμενο που θέλετε να βλέπει ο πελάτης σας αλλά και να προσθέσετε το logo του γραφείου σας.

  • Διάρκεια: 1 έτος
  • Άδειες Χρήσης: 1

Απευθύνεται σε ιδιώτες, ατομικές επιχειρήσεις ή όποιον επιθυμεί μία άδεια χρήσης.

Η τιμή δεν περιλαμβάνει ΦΠΑ 24%.

  • Διάρκεια: 1 έτος
  • Άδειες Χρήσης: 5

Απευθύνεται σε οικογένειες, όπου ένα άτομο έχει την επίβλεψη για όλα τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας.

Η τιμή δεν περιλαμβάνει ΦΠΑ 24%.

  • Διάρκεια: 1 έτος
  • Άδειες Χρήσης: 100

Απευθύνεται σε μικρά λογιστικά γραφεία.

Η τιμή δεν περιλαμβάνει ΦΠΑ 24%.

  • Διάρκεια: 1 έτος
  • Άδειες Χρήσης: 250

Απευθύνεται σε μεγαλύτερα λογιστικά γραφεία.

Η τιμή δεν περιλαμβάνει ΦΠΑ 24%.

  • Διάρκεια: 1 έτος
  • Άδειες Χρήσης: 600

Απευθύνεται σε μεγάλα λογιστικά γραφεία.

Η τιμή δεν περιλαμβάνει ΦΠΑ 24%.

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣTΕ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΑΣ

βρεΙΤΕ μασ στα social

#intelpower

Επικοινωνήστε μαζί μας

Ώρες Λειτουργίας

Δευτέρα-Παρασκευή: 8 π.μ.έως 4 μ.μ.
Σάββατο: Κλειστά 
Κυριακή: Κλειστά 

Στείλτε μας μήνυμα

    Όνομ/μο (απαραίτητο)

    Το Email σας (απαραίτητο)

    Θέμα
    (απαραίτητο)

    Το Μήνυμά σας
    (απαραίτητο)